sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kuulumisia

Ihan ensiksikin täytyy sanoa,että edellisestä kirjoituksesta on tainnut vierähtää jo tovi..hehee:D
Aattelin nyt kuitenkin tulla jakamaan kuulumisia tänne blogin puolelle.
Kevät on vierähtänyt mukavasti käyntiin ja olen aloittanut työt.Pääsykokeisiin pitäisi jaksaa vielä vähän panostaa,sillä olen jaksanut lukea niihin aivan liian vähän.
Urheilu sen sijaan on maittanut todella hyvin ja tuossa pari viikkoa sitten osallistuin Helsinki City Runille. Tapahtuma jännitti minua aika paljon,sillä tapahtumaa edeltäneet treeniviikot olivat menneet ihan reisilleen ja tämä oli ensimmäinen juoksutapahtuma,johon osallistuin.
Itse juoksu sujuikin sitten suhteellisen hyvin ja olin omaan suoritukseen todella tyytyväinen. Ensimmäiset seitsemän kilometriä olivat vaikeita,mutta sen jälkeen juoksulähti rullaamaan.


Innostuin ihan tuosta juoksusta niin paljon,että uusia tapahtumia on hakusessa ja treenit maittavat ihan uudella tavalla! Osaisiko joku suositella mukavia juoksutapahtumia?




Tässä vielä yksi asukuva! Olen jotenkin ihan rakastunut tuohon maastonvihreeän,ai että<3!

Nyt lähden tästä juhlistamaan äitiä,hyvää päivänjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti