sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

sunday

Moikka!
Nyt täytyy kyllä sanoa,että olen ollut tosi laiska tämän blogin kirjoittamisen kanssa,toisaalta minulla ei ole oikein ollut mitään mistä kirjoittaakkaan,sillä olen päivisin lähinnä lueskellut koulujuttuja kotona.
No eilen oli kuitenkin tosi kiva ja kiireinen päivä. Oltiin tyttöjen kanssa ilmoittauduttu Hyvinkään lentokentälle pidettyyn Uppohankifudis turnaukseen.Pelit meillä ei sujunut hirveän hyvin,mutta hauskaa oli! Hankifudis oli kyllä tosi rankkaa urheilua,sillä varsinkin ensimmäisissä peleissä hankeen upposi.

Heti pelin jälkeen suuntasin sitten Myyrmäkeen pelaamaan harjoituspeliä ja harkkapelin jälkeen meillä oli joukkueen saunailta. Ainakin oli fudispainoitteinen päivä ja kyllä siinä sitten yöllä alkoi väsymys painamaan.


Olen ostanut tässä muutamia uusia vaatejuttuja ja lisäilen niistä kuvia sitten,kun olen saanut aikaseksi kuvattua ne. Hyvää sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti